Kin Pompentechniek - beheer en ondersteuning
Al sinds 2007 komt bravoure-it bij Kin Pompentechniek als partner voor haar IBM Power systemen over de vloer. De overeenkomst behelst het wekelijks visueel controleren van de operationele omgeving, dagelijks worden de data backup verslagen ontvangen en foutmeldingen in het systeem worden adequaat opgepakt. Door de jaren heen heeft bravoure-it probleemloos begeleiding gegeven in systeem vervanging, OS migraties, fix installaties, uitbreidingen en vervangingen van randapparatuur. Het systeem is volledig gedocumenteerd, de maandelijkse bezoeken worden in een verslag vastgelegd als ook de project documentatie. Dit alles is inzichtelijk via het online klantenportaal. Daarnaast treed Bravoure-it op als adviserend partner bij vraagstukken die de kantoor automatisering aangaan.
"Kin Pompentechniek; via de organisatie waar destijds ons hardware onderhoud voor de iSeries was ondergebracht, zijn we met bravoure-it in contact gekomen. Wij hebben met hen voor het beheer van ons IBM Power i systeem, een 2de lijns support overeenkomst afgesloten. Dit houdt in dat alle systeem administratieve handelingen, dagelijkse bewaking van systeemprocessen en data back-up, testen van een calamiteiten plan en verbeteren van de beveiliging onder controle is gebracht. Kortom het hele systeem wordt nauwgezet in de gaten gehouden.
De persoonlijke contacten zijn prima en beloften worden nagekomen. Bij vragen en problemen worden oplossingen adequaat aangedragen. Niet alleen onze contacten verlopen prima, ook de onderlinge contacten tussen onze hardware leverancier T@K IT Services en bravoure-it zijn goed, wat de algemene prestatie ten goede komt. Voor de toekomst is bravoure-it onze partner in het beheer van het Power i systeem en zal ik hen bij navraag door collega’s, voordragen."
